Monday

Novel Dedaunan Maple Gugur Lagi

Grup Buku Karangkraf ada menyediakan satu portal buat penulis baru yang ingin menghantar karya mereka untuk dinilai jika layak untuk diterbitkan di masa akan datang. Kebetulan saya mempunyai satu manuskrip yang masih diperap, jadi kesempatan itu saya ambil dengan hati yang lapang. Jika anda sudi membaca dan menurunkan komen di link ini, saya amat berbesar hati. Tambahan jika anda memberikan sokongan dengan menglike link ini buat saya, saya amat berterima kasih. Ini ialah manuskrip pertama yang saya tulis pada tahun 2008. Percubaan pertama di dalam Sayembara Novel Remaja 2008 yang menjadi titik tolak bagi saya di dalam bidang penulisan secara serius. Jom singgah di sini untuk membaca. Novel Dedaunan Maple Gugur Lagi

Apa kata anda? Jomlah komen dan like! :)

No comments:

Post a Comment